آخرین اخبار
کد مطلب: 125056
فرازي از وصيت‌نامه شهيد هوشنگ منصوري
تنها براي رضاي خدا به اين مکان مقدس پا نهاده‌ام
تاریخ انتشار : 1396/04/12 08:58:23
نمایش : 3424
شهيد هوشنگ منصوري در وصيت‌نامه خود آورده است: خدايا تو مي‌داني که تنها براي رضاي تو به اين مکان مقدس گام نهاده‌ام که از خاک آن نداي هزاران شهيد به خون طپيده و گلگون کفن به گوش مي‌رسد.
به گزارش  خبرنگار سلام لردگان؛ بهوشنگ دوم مهر 1338 در روستاي شهريار از توابع شهرستان لردگان به‌دنيا آمد؛ پدرش حمزه‌علي کشاورز بود و مادرش ماه‌بس نام داشت؛ تا پايان دوره متوسطه در رشته برق صنعتي درس خواند و ديپلم گرفت؛ سال 1360 ازدواج کرد و صاحب يک پسرو دو دختر شد؛ به‌عنوان پاسدار و فرمانده گروهان رزمي و تعاون در جبهه حضور يافت؛ پنجم تير1365 با سمت فرمانده بسيج شهرستان لردگان در حين مأموريت اردوي نظامي بسيج دانش‌آموزي بر اثر جراحات جانبازي و موج‌گرفتگي در رودخانه خرسان در منطقه سردشت در منطقه سردشت طلائيه به شهادت رسيد؛ مزار او در گلستان شهداي شهريار فلارد زادگاهش قرار دارد.

فرازي از وصيت‌نامه شهيد

خدايا تو مي‌داني که تنها براي رضاي تو به اين مکان مقدس گام نهاده‌ام که از خاک آن نداي هزاران شهيد به خون طپيده و گلگون کفن به گوش مي‌رسد. خدايا جهاد من به خاطر رضاي توست نه به طمع بهشت و نعمت‌هاي بهشتي‌ات، اي مسلمانان باتقوا بدانيد که در معرض آزمايش خداوند قرار داريم و آزمايش هميشه در مواقع شديدا زندگي و يا در زمان تنعم آن به عمل مي‌آيد. من اين را دانستم، پس به خاطر آن که مبادا از آزمايش‌هاي الهي مردود شوم تصميم گرفتم که با رفتن به جبهه‌ي جنگ حق و اسلام، عليه باطل و کفر اقدام کنم تا هم‌چون مجاهدان صدر اسلام که پشت رهبر خود، پيامبر خاتم حضرت محمد(ص) عليه دشمنان خدا و بشريت مي‌جنگيدند. به جهاد مقدس در پشت سر ولي‌فقيه زمان خود بپردازم.

انتهاي پيام/
منبع: فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس